پادکست رادیو سامرایز

 

تیم رادیو سامرایز متشکل از مهدی رفیعی (تهییه کننده و تدوین گر)، محمدرضا رفیعی (نویسنده) و فریده محمدی (گوینده) از دی ماه سال 1400 کارشون رو شروع کردن و به طور کلی هدفشون این هست که بتونن محتوای خلاصه از مطالب مفید متنی رو به صورت صوتی و در قالب پادکست به شنونده ها منتقل کنند. این محتوای متنی میتونه خلاصه یک کتاب باشه، یک مقاله در یک سایتی باشه یا یک موضوع جالب پرطرفدار در یک مجله یا روزنامه. مهمترین هدف ما اینکه بتونیم برای شمایی که شاید به دلایل مختلف فرصت نمی کنید در طول روز مطالعات جانبی داشته باشید، محتوای صوتی با کیفیت تهییه کرده و تقدیم گوش های عزیزتون کنیم.

برای شنیدن اپیزود های ما باید بگیم که ما همه جا هستیم. اگر دوست داشتید مستقیم از تو خود سایت، صفحه خانه میتونید به اپیزود ها که بر اساس فصل تقسیم بندی شدند دسترسی داشته باشید و اون ها رو گوش جان کنید اگرم نه خواستید از جاهای دیگه گوش کنید میتونید از این لینک در پادگیرهای مختلف پیدامون کنید.

 

توضیحات مهدی رفیعی درباره اهداف و چرایی تاسیس پادکست رادیو سامرایز

پادکست قصّه گوش

 

درمورد پادکست قصه گوش باید بگیم که سنش بیشتر از رادیو سامرایز هست یعنی در واقع برادر بزرگتر پادکست رادیو سامرایز هست چون از آبان ماه 1400 اولین اپیزودش رو با خوانش کتاب شیاد شروع کردیم و از همون ابتدا تا به الان هم کامنت های مثبت بسیاری از شنونده های عزیزمون دریافت کردیم. تو این پادکست سعی می کنیم کتاب داستان هایی که قصه های جذاب و اغلب جنایی دارند رو براتون با عشق و احساس خوانش کنیم تا بتونیم سهم خیلی کوچکی در سرگرم کردن شما عزیزان داشته باشیم.

برای شنیدن اپیزودهای داستانی مون می تونید از پادگیرهای مختلف اقدام کنید و بعد از اینکه فالومون کردید هر اپیزود جدیدی که اومد سریع با خبر میشید و می تونید ادامه داستان های جذابی که خوانش می کنیم رو بشنوید. ما معمولا 3 مرتبه در هفته انتشار اپیزود جدید داریم در پادکست قصه گوش. راستی تا یادمون نرفته از این لینک می تونید ما رو در پادگیرهای مختلف پیدا کنید

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

افزودن لیست پخش جدید

-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00